притисни ентер »

Речиси 12 милијарди долари потрошени онлајн од Американците на „Црн петок“
Речиси 12 милијарди долари потрошени онлајн од Американците на „Црн петок“

Речиси 12 милијарди долари потрошени онлајн од Американците на „Црн петок“

Американците потрошија импресивни 11,8 милијарди долари на онлајн купување на „Црн петок“, според пресметките на Adobe Analytics. Оваа сума претставува пораст од 9,2 проценти во однос на претходната година. Од 1 до 28 ноември, продажбата преку електронска трговија во Соединетите Држави достигна вкупно 111,4 милијарди долари, што е зголемување од 7,1

Американците потрошија речиси 12 милијарди долари онлајн на „Црн петок“

Американците потрошија речиси 12 милијарди долари онлајн на „Црн петок“

Од 1 до 28 ноември, продажбата на е-трговија во Соединетите Американски Држави достигна вкупно 111,4 милијарди долари, што е зголемување од 7,1 процент во однос на 2024 година. Adobe предвидува дека вкупниот износ за целата празнична сезона ќе надмине 253,4 милијарди долари. Мобилните уреди ја зацврстија својата позиција како доминантен канал за купување

Како Сајбер понеделник стана најголемиот ден за онлајн купување

Како Сајбер понеделник стана најголемиот ден за онлајн купување

Онлајн купувањето беше во подем години пред 2005 година, кога Националната малопродажна федерација (NRF) првпат го скова изразот „Cyber Monday“. Amazon е основан во 1994 година, eBay во 1995, а Walmart ја отвори својата веб-страница во 2000 година. Купувачите брзо се навикнаа да ги полнат своите виртуелни, а не физички кошнички. Сепак, секоја година

Американците потрошија милијарди долари на Црн петок за онлајн купување

Американците потрошија милијарди долари на Црн петок за онлајн купување

Американските купувачи потрошија рекордни 11,8 милијарди долари за онлајн купување на Црн петок, според податоците на Adobe Analytics. Тоа е за 9,1 процент повеќе од износот потрошен минатата година на денот на добрите цени, објави Ројтерс. Во исто време, компанијата изјави дека очекува клиентите да потрошат 5,5 милијарди долари денес, додека во недела

Американските купувачи потрошија рекордни 11,8 милијарди долари онлајн на Црниот петок

Американските купувачи потрошија рекордни 11,8 милијарди долари онлајн на Црниот петок

Американските купувачи потрошија рекордни 11,8 милијарди долари за онлајн купување на Црн петок, според податоците на Adobe Analytics. Тоа е за 9,1 процент повеќе од износот потрошен минатата година на денот на поволните цени, објави Ројтерс. Во исто време, компанијата изјави дека очекува клиентите да потрошат денеска 5,9 милијарди долари, што е зголемување