Накитот на Тутанкамон, не е од планетата земја

Австралиските истражувачи ја решија загатката што повеќе од 100 години ги интригира научниците. Тие открија дека стаклото откриено во накитот на египетскиот фараон Тутанкамон е обликувано под метеорско влијание пред речиси 29 милиони години. Резултатите од студијата беа објавени во списанието „Геологија“. Археолозите го проучуваат потеклото на стаклото

Научници тврдат дека накитот на Тутанкамон има вонземско потекло

Австралиските истражувачи тврдат стаклото откриено во накитот на египетскиот фараон Тутанкамон е обликувано под метеорско влијание пред речиси 29 милиони години и дека не потекнува од земјата, туку дека е од вселената. Резултатите од испутувањето на стаклото пронајдено 1922 година, се објавени во списанието „Геологија“. Д-р Арон Кавоси од Центарот

Научници тврдат дека накитот на Тутанкамон има вонземско потекло

Научниците ја решиja мистеријата, накитот на Тутанкамон има вонземјанско потекло

НАКИТОТ НА ТУТАНКАМОН Е ОД ВОHЗЕМСКО ПОТЕКЛО: Научници ја открија најголемата загатка на денешницата!

Австралиските научници ја решиле зaгатката која ги интpигиpа научните кругови повеќе од еден век. Тие успеале да докажат дека стаклото од накитот на египетскиот фараон Тутанкамон е обликувано во реакција со метеори пред повеќе од 29 милиони години. Резултатите од истражувањето биле објавени во научното списание „Геологија“. Археолозите се обидувале