Facebook тестира ограничување на бројот на споделени линкови од бизнис страните
Од Meta изгледа сакаат да го зголемат бројот на претплатници на нивната Verified претплата за страните на Facebook мрежата
Од Meta изгледа сакаат да го зголемат бројот на претплатници на нивната Verified претплата за страните на Facebook мрежата
Facebook тестира систем кој би можел да им наплатува на корисниците за споделување интернет-линкови, што би можело да се покаже како дополнителен удар за медиумските куќи и другите издавачи. Мета, сопственикот на оваа социјална мрежа, потврди дека спроведува „ограничено тестирање“, во рамки на кое корисниците без платена претплата Meta Verified, чија
Компанијата Meta започна тестирање на нова опција на Facebook која може значително да влијае на начинот на кој корисниците ја споделуваат содржината. Во рамките на ограничен експеримент, одредени корисници и страници се соочуваат со ограничување на бројот на линкови кои можат да ги објават без плаќање. Според достапните информации, корисниците кои
Компанијата Meta започна тестирање на нова опција на Facebook која може значително да влијае на начинот на кој корисниците ја споделуваат содржината. Во рамките на ограничен експеримент, одредени корисници и страници се соочуваат со ограничување на бројот на линкови кои можат да ги објават без плаќање. Според достапните информации, корисниците кои
Facebook тестира систем кој би можел да им наплаќа на корисниците за споделување линкови преку интернет, потег што би можел да се покаже како дополнителен удар за медиумите и другите издавачи. Meta, сопственикот на социјалната мрежа, потврди дека спроведува „ограничен тест“ во кој корисниците без платена претплата Meta Verified, која започнува од 12