ЦЕНИТЕ ТРЕБА ДА ПАЃААТ: Трет мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026
ЦЕНИТЕ ТРЕБА ДА ПАЃААТ: Трет мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026
Третиот мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026
ТРЕТ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР И НОВИ ПРАВИЛА Што носи 2026 за телекомуникациите
ДОМА МАКЕДОНИЈА БИЗНИС СВЕТ КОЛУМНИ ИНТЕРВЈУА КУЛТУРА МАГАЗИН СЦЕНА СПОРТ ЕМ ТЕЛЕВИЗИЈА ВО ЖИВО ТРЕТ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР И НОВИ ПРАВИЛА Што носи 2026 за телекомуникациите Најмногу поплаки се однесуваат на неквалитетна услуга, изменети договорни услови и високи сметки 27 декември, 2025 14:09 Фото: Национал Неквалитетна услуга, еднострани измени на условите
АЕК за 2026 година очекува ставање во функција на телекомуникациската кула на Водно и влез на трет мобилен оператор
Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти
АЕК за 2026 година очекува ставање во функција на телекомуникациската кула на Водно и можен влез на трет мобилен оператор
Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти





