Владата го продолжи намалениот ДДВ за дизелот до 20 октомври
ДДВ ЗА ДИЗЕЛОТ ОСТАНУВА 10 ОТСТО Еве до кога ќе важи мерката
ДОМА МАКЕДОНИЈА БИЗНИС СВЕТ КОЛУМНИ ИНТЕРВЈУА КУЛТУРА МАГАЗИН СЦЕНА СПОРТ НАЦИОНАЛ ТВ ВО ЖИВО ДДВ ЗА ДИЗЕЛОТ ОСТАНУВА 10 ОТСТО Еве до кога ќе важи мерката Владата го продолжи даночното олеснување до 20 октомври 2026 година, со цел да се ублажат ценовните притисоци и да се заштити животниот стандард на граѓаните. 9 октомври, 2026 20:46 Фото: Принтскрин
Димитриеска-Кочоска: Продолжува намалувањето на ДДВ-то за дизелот
Намалениот данок на додадена вредност за дизел-горивото останува во сила до 20 октомври 2026 година. Владата ја продолжува мерката со која ДДВ за дизелот се намалува од 18 на 10 проценти, со цел да се ублажат ценовните притисоци и да се намали финансискиот товар врз граѓаните и компаниите. Министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска информираше
Владата го продолжи намалениот ДДВ за дизелот до 20 октомври
Владата ја продолжи мерката со која данокот на додадена вредност (ДДВ) за дизел-горивото се намалува од 18 на 10 проценти. Одлуката ќе важи до 20 октомври 2026 година, со цел да се ублажат ценовните притисоци врз граѓаните и стопанството. Photo by engin akyurt on Unsplash Министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска ја соопшти одлуката преку
Димитриеска-Кочоска: Владата го продолжува даночното олеснување за дизелот
Продолжено намалувањето на ДДВ за дизелот на 10 отсто до 20 октомври
Владата ја продолжува мерката за намалување на данокот на додадена вредност (ДДВ) за дизелот од 18 отсто на 10 отсто до 20 октомври 2026 година. Како што соопшти министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска на својот Фејсбук профил, целта на одлуката е ублажување на ценовните притисоци врз домаќинствата и стопанството, како и одржување на економската
Владата го продолжи намалениот ДДВ за дизелот до октомври 2026 година
Сподели Facebook Твитер Telegram WhatsApp Владата продолжува со примената на мерката за намалување на данокот на додадена вредност (ДДВ) за дизел горивото, со што даночната стапка останува намалена од 18 на 10 проценти до 20 октомври 2026 година. Одлуката, според Министерството за финансии, има цел да помогне во ублажување на ценовните притисоци и








