Кинескиот GAC ќе го произведува електричниот Aion V во фабриката на Magna во Грац, со што ги избегнува европските тарифи и го забрзува својот влез на европскиот пазар. Големи промени се случуваат на европскиот автомобилски пазар, а кинеските производители продолжуваат да ја менуваат играта. Guangzhou Automobile Group (GAC) официјално потврди дека својот
Авто Плус GAC ќе ги изигра ЕУ и тарифите со помош на Magna
GAC Aion UT Super чини само 6.000 евра во Кина и поддржува технологија за замена на батерии за да трае што е можно подолго. Во Кина, замената на батерии функционира на 800 станици, управувана од Aion, и се потпира на мобилниот гигант CATL и JD.com како свој технолошки партнер. Возилото долго 4.270 mm има централен екран од 14,6 инчи со безжична интеграција