притисни ентер »

Извори

Marketing365

Биби – прв македонски бренд избран меѓу 20 -те најдобри анимирани цртани за претшколска возраст на фестивал во Франција
Биби – прв македонски бренд избран меѓу 20 -те најдобри анимирани цртани за претшколска возраст на фестивал во Франција

Биби – прв македонски бренд избран меѓу 20 -те најдобри анимирани цртани за претшколска возраст на фестивал во Франција

На престижната манифестација „Картун форум“ која од 16 до 19 септември ќе се одржи во францускиот град Тулуз ќе има презентација и на овој македонски бренд, кој е избран како еден од најдобрите 20 за претшколска возраст Светот конечно ќе може да ја запознае детската хероина Биби, нејзиниот најдобар другар Боби, миленичето Зази како и останатите анимирани

Beiersdorf го купува брендот Coppertone од компанијата Bayer

Beiersdorf го купува брендот Coppertone од компанијата Bayer

Со оваа аквизција Beiersdorf влегува на најголемиот светски пазар на производи за заштита од сонце и го зајакнува своето присуство во Северна Америка. Вредноста на зделката е 550 милиони долари. Компанијата Beiersdorf соопшти дека постигна конечен договор за купување на брендот Coppertone од компанијата Bayer за 550 милиони долари и дека презема околу

Инвестирањето во рекламирањето расте за 3,6% – дигиталното огласување е главниот двигател на растот
Инвестирањето во рекламирањето расте за 3,6% – дигиталното огласување е главниот двигател на растот

Инвестирањето во рекламирањето расте за 3,6% – дигиталното огласување е главниот двигател на растот

Последните прогнози покажуваат дека растот во 2019 година најверојатно ќе изнесува 3,6%, што претставува незначително помалку во однос прогнозите во јануарискиот извештај. Dentsu , првата глобална групација за маркетинг услуги создадена за дигиталната економија, направи извештај за вложувањата во огласувањето за 2019 и 2020 година. Поради големите

First Balkan Project Leadership Summit на 29 и 30 јуни во Охрид

First Balkan Project Leadership Summit на 29 и 30 јуни во Охрид

Остануваат уште неколку дена до отпочнување на првиот балкански проектен лидершип самит, сега е одлична прилика и вие да бидете дел од овој собир на којшто ќе присуствуваат лидери од компаниите и лица коишто аспирираат тоа да постанат. За таа цел, ексклузивно за овој настан ќе има претставување на глобалната иницијатива Brightline Initiative креирана

Фејсбук ги откри деталите за сопствената дигитална валута

Фејсбук ги откри деталите за сопствената дигитална валута

Компанијата Фејсбук ги откри плановите за лансирање на сопствена дигитална валута наречена Либра, која ќе се појави наредната година Луѓето ќе можат да плаќаат со дигиталната валута преку сопствена апликација, Facebook Messenger, како и апликацијата WhatsApp. Новата крипто-валута е поддржана од невладината организација Libra Association , која вклучува

Едиција КАЛЕИДОСКОП – потребното освежување на македонската издавачка сцена

Едиција КАЛЕИДОСКОП – потребното освежување на македонската издавачка сцена

„Калеидоскоп“ на издавачката куќа Паблишер е проект поддржан од Програмата „Креативна Европа“ на Европската Унија . „Калеидоскоп“ е името на новата едиција книги што Издавачката куќа ПАБЛИШЕР неодамна ја промовираше пред нашата читателска публика. Едицијата е големо освежување на македонската издавачка сцена. Се состои од преводи на 10 романи од автори

Ожујско започна кампања за помош на заштитените животни во Хрватска

Ожујско започна кампања за помош на заштитените животни во Хрватска

По 0,50 куни од секоја продадена лименка ќе се донираат за проекти за заштита на рисот, волкот, делфинот и белоглавиот орел. Акцијата ја поддржаа и хрватските фудбалски репрезентативци Домагој Вида, Андреј Крамариќ и Доминик Ливаковиќ. Хрватска е една од најбогатите европски земји во нејзината биолошка разновидност. Речиси 30 отсто од нејзината териториј

Прогласени првите победници на Cannes Lions 2019

Прогласени првите победници на Cannes Lions 2019

Одличен почеток на фестивалот за Google, McCann Tel Aviv, Wieden+Kennedy Portlant, McCann Health и Impact BBDO Синоќа се прогласени првите победници на Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions , и тоа во категориите Health & Wellness, Pharma, Design, Outdoor и Print & Publishing Lions . Вкупно 1.186 пријави од 52 земји се пријавени во категоријата

Најпопуларните реклами на YouTube во периодот помеѓу два Кански фестивали

Најпопуларните реклами на YouTube во периодот помеѓу два Кански фестивали

YouTube ја објави листата на реклами кои биле најгледани во периодот помеѓу Cannes Lions 2018 и овогодишното издание на фестивалот Coca-Cola | Vai no Gás Brand – Coca-Cola; Creative Agency – JWT; Media Agency – JWT & Kolab/McCann Not Everything Makes the Cut – Amazon Super Bowl LIII Commercial Brand – Amazon; Creative Agency – Lucky Generals and Amazon

Отворање на изложбата на плакати од европскиот конкурс „Инклузија, не ексклизија“ во рамки на 12. Скопје постер фестивал

Отворање на изложбата на плакати од европскиот конкурс „Инклузија, не ексклизија“ во рамки на 12. Скопје постер фестивал

Во рамки на програмата на 12. Скопје постер фестивал, вечерва, 18 јуни – вторник, во Галеријата на МКЦ во 20:30 ч. се отвора изложбата на 50 плакати со моќни пораки на тема „Инклузија, не ексклузија“. Изложбата ќе презентира 50 плакати на студентите по графички дизајн и визуелни комуникации од речиси целиот Европски континент – вклучително и дела на

Партнерство на УНИЦЕФ и фондацијата Телеком за Македонија

Партнерство на УНИЦЕФ и фондацијата Телеком за Македонија

Фондацијата Телеком за Македонија и УНИЦЕФ објавија партнерство за проширување на можностите за вклучување на децата и младите со попреченост во дигиталното општество. Партнерите, заедно со млади луѓе , ќе создаваат иновативни дигитални решенија за подобар пристап до образование и инклузија на лицата со попреченост во заедницата. „Дигитализацијата

Кризата ќе се случи, прашањето е дали ние сме подготвени за неа? Обука за “Кризен ПР“ со Гоце Пачемски

Кризата ќе се случи, прашањето е дали ние сме подготвени за неа? Обука за “Кризен ПР“ со Гоце Пачемски

Не постои организација или бренд што не може да доживее криза која може сериозно да ја уништи нејзината репутација која се градела со години и години. Градењето и одржувањето на репутацијата е најважната работа на Односите со јавноста и секој професионалец од оваа област мора да биде подготвен за да може навремено да ги препознае а потоа и менаџира