притисни ентер »

Извори

Marketing365

Henkel го консолидираше европскиот медиумски буџет од 825 милиони долари со агенцијата WPP Media
Henkel го консолидираше европскиот медиумски буџет од 825 милиони долари со агенцијата WPP Media

Henkel го консолидираше европскиот медиумски буџет од 825 милиони долари со агенцијата WPP Media

Германската мултинационална компанија за хемиски производи и производи за широка потрошувачка Henkel одлучи да го консолидира медиумското планирање и закуп за европскиот пазар со агенцијата WPP Media . Медиумскиот буџет на компанијата се проценува на околу 825 милиони долари, а опфаќа добро познати брендови како Persil, Perwoll, Bref, Schwarzkopf и

Претставен визуелниот идентитет на Словенечкиот огласувачки фестивал 2026

Претставен визуелниот идентитет на Словенечкиот огласувачки фестивал 2026

Словенечкиот огласувачки фестивал ( SOF ) ја најави смарагдно зелената како официјална боја на своето 35-то издание, што ќе се одржи од 25 до 27 март 2026 година во Порторож. Бојата, која се менува секоја година, претставува клучен елемент во визуелниот идентитет на фестивалот, додека основната структура на визуелните решенија останува непроменета

Завршена сопственичката консолидација на М-6 ДОО

Завршена сопственичката консолидација на М-6 ДОО

Целосно е завршен процесот на промена на сопствеништвото во трговското друштво за инженеринг и услуги во прометот М-6 ДОО Скопје. По сопственичката промена, мнозински сопственик на М-6 ДОО е семејството Јаневски, а покрај нив, дел од сопственичката структура на компанијата остануваат и членови на семејството Ивановски. Со финалната уплата на 12 милиони

Истражување преферирани ланци на маркети според потрошувачите 2025-та

Истражување преферирани ланци на маркети според потрошувачите 2025-та

Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, го спроведе истражувањето “Преферирани ланци на маркети и најпознати брендови за 2025-та година” за кое е користен репрезентативен примерок од повеќе од 1,150 активни потрошувачи. Агенцијата 9-ма година по ред прогласува ТОП 3 преферирани ланци на маркети и 6-та година по ред Најпознати Брендови според

Новогодишна кампања на Телеком: Најтешката порака е неиспратената

Новогодишна кампања на Телеком: Најтешката порака е неиспратената

За време на празниците, ТВ содржини без дополнителен надомест, празнични цени на одбрани уреди и на сите филмови од MagentaTV видеотеката и други изненадувања за сите корисници Минатата година Телеком ја отвори темата за рушење на бариерите и за вистинско поврзување. Оваа година, компанијата ја продолжува истата приказна, фокусирајќи се на една универзална

Објавени финалистите на NEM Awards 2025

Објавени финалистите на NEM Awards 2025

Победниците во двете категории „Најдобри предразвојни ТВ серии во Европа поддржано од HAVC“ и „Најдобри завршени ТВ серии во Централна и Источна Европа“ ќе бидат прогласени на свечената церемонија на 9 декември. Организаторите на NEM Zagreb го открија целосниот список на финалисти за наградите NEM Awards 2025 – платформа што им ги отвора вратите на

Креативната агенција Steve ја претвора едноставноста во стратегија за француската онлајн-банка BforBank

Креативната агенција Steve ја претвора едноставноста во стратегија за француската онлајн-банка BforBank

По успешното релансирање на француската онлајн банка BforBank во септември 2023 година (обележано со зголемување на препознатливоста на брендот за 17 поени, подмладена база на клиенти и освоена сребрена Effie награда), креативната агенција Steve продуцираше нова кампања за брендот. Steve продолжува да ја надградува основната определба на онлајн-банката:

DDB останува без извршен директор по заминувањето на Алекс Лубар?!

DDB останува без извршен директор по заминувањето на Алекс Лубар?!

Глобалниот извршен директор на DDB Worldwide , Алекс Лубар , си заминува од функцијата во момент кога агенцијата се соочува со сè поголема неизвесност околу својата иднина во рамки на Omnicom . По повеќе од три години на чело на агенциската мрежа, Лубар заминува за да стане извршен директор на Fundamentalco , независна консултантска компанија за брендирање

ЕУ ќе ги регулира инфлуенсерите и предизборното огласување создадено со вештачка интелигенција

ЕУ ќе ги регулира инфлуенсерите и предизборното огласување создадено со вештачка интелигенција

Европската комисија минатата недела соопшти дека наредната година ќе ги ревидира директивите за аудио-визуелни медиуми и за авторски права, со цел да ги усогласи со растечкиот опсег и влијание на социјалните мрежи. Оваа најавена ревизија е поттикната од брзиот технолошки развој и од сè поголемата улога што дигиталните платформи ја имаат во информирањето

Големите приказни на малите херои – БЕКУТАН Конференција по повод Светскиот ден на предвремено родени бебиња

Големите приказни на малите херои – БЕКУТАН Конференција по повод Светскиот ден на предвремено родени бебиња

П реку искрени сведоштва и инспиративни разговори, експерти, родители и јавни личности испратија единствена порака: грижата за предвремено родените бебиња не е само медицински процес – тоа е животна мисија исполнета со храброст, надеж и со безрезервна љубов. Втората конференција „Големите приказни на малите херои“ организирана под покровителство на