притисни ентер »

Извори

Marketing365

Џек Дорси поднесе оставка од генерален извршен директор на Твитер
Џек Дорси поднесе оставка од генерален извршен директор на Твитер

Џек Дорси поднесе оставка од генерален извршен директор на Твитер

Џек Дорси, досегашниот генерален извршен директор на социјалната мрежа Твитер, поднесе оставка од функцијата. Одлуката стапува на сила веднаш. За негов наследник е определен Параг Агравал, досегашен генерален технички директор на Твитер. Џек Дорси Џек Дорси го основаше Твитер заедно со уште тројца луѓе во 2006 година. Функцијата генерален извршен директор

LEGO лансира колекција мебел кој може да се реди како лего-коцки

LEGO лансира колекција мебел кој може да се реди како лего-коцки

Данскиот производител на играчки LEGO реши да лансира колекција на дрвен мебел чиј дизајн и функционалност соодветствуваат на популарните лего-коцки. Колекцијата е создадена со помош на партнерското дизајнерско студио Room Copenhagen и вклучува наткасни, фиоки, полици, закачалки и рамки кои имаат жлебови за меѓусебно комбинирање. Предметите се изработени

PETA лансираше онлајн продавница со модни производи од „човечка кожа“

PETA лансираше онлајн продавница со модни производи од „човечка кожа“

Непрофитната организација за заштита на животинските права PETA не се плаши од контроверзија, замислувајќи што ако некои модни производи, наместо од животинска, беа направени од човечка кожа. Како дел од својата нова кампања, организацијата лансираше онлајн „продавница“ наречена Urban Outraged , со цел да го насочи вниманието кон модната групација

„Вчудовидувачки“ – серија забавни гејмерски спотови од Samsung за Galaxy A52s 5G

„Вчудовидувачки“ – серија забавни гејмерски спотови од Samsung за Galaxy A52s 5G

Со цел промоција на новиот паметелн телефон Galaxy A52s 5G лансиран оваа есен, јужнокорејскиот технолошки гигант Samsung е во фаза на реализација на глобалната кампања насловена „Awesome“ („Вчудовидувачки“). Се работи за серија на кратки спотови од по 15-секунди кои истакнуваат некоја од позитивните карактеристики на паметниот телефон. Притоа, спотовите

Новата кампања „ЕУ со ТЕБЕ“ порачува дека не постои резервна планета

Новата кампања „ЕУ со ТЕБЕ“ порачува дека не постои резервна планета

„Не постои резервна планета“ е слоганот на новата кампања „ЕУ со ТЕБЕ“ фокусирана на Европскиот зелен договор, а целта на кампањата  е да ја подигне свеста за Европскиот зелен договор и неговата клучна цел – да достигне нето нула емисии на стакленички гасови до 2050 година, со што Европа ќе стане првиот климатски неутрален континент. Северна Македонија

Република Северна Македонија и „Mastercard“ претставуваат национална услуга за дигитален идентитет за поддршка на растот на дигиталната економија
Република Северна Македонија и „Mastercard“ претставуваат национална услуга за дигитален идентитет за поддршка на растот на дигиталната економија

Република Северна Македонија и „Mastercard“ претставуваат национална услуга за дигитален идентитет за поддршка на растот на дигиталната економија

„Mastercard“ во соработка со македонското Министерство за информатичко општество и администрација (МИОА) ги претстави првите услуги за дигитален идентитет на далечина во земјата достапни за македонските граѓани. Преку услугата обезбедена од НЛБ Банка Скопје, на клиентите им се нуди можност за далечинско електронско потпишување правно обврзувачки документи

Дури 434 номинации во изборот “Жена на годината 2021”

Дури 434 номинации во изборот “Жена на годината 2021”

Одличен одзив на онлајн публиката која се вклучи во првиот избор за “Жена на годината” . Вкупно 434 луѓе ја искористија можноста активно да се вклучат во изборот за “Жена на годината 2021” и заклучно со 25.11.2021 онлајн да номинираат финалистки во секоја од 10-те категории во кои ќе се избираат дамите кои ја одбележаа оваа 2021 година. Кандидатките

Coca-Cola со римејк на рекламата „Празници се ближат“

Coca-Cola со римејк на рекламата „Празници се ближат“

После една година хијатус, се враќа камионскиот караван на Coca-Cola заедно со римејк на иконичната реклама “Holidays are coming” („Празници се ближат“). Оригинално објавена во 1995 година, рекламата прикажува караван на Coca-Cola камиони кои наближуваат кон некој град и со себе го носат празничниот дух, магично осветлувајќи го просторот низ кој минуваат

Емотивна љубовна приказна во новата Божиќна реклама на Vodafone

Емотивна љубовна приказна во новата Божиќна реклама на Vodafone

Телекомуникациската компанија Vodafone ја лансираше својата нова Божиќна кампања наменета за ирскиот пазар, насловена „Each Christmas“ („Секој Божиќ“). Централниот спот на кампањата ја раскажува приказната на еден фармер од рурална Ирска и неговата комшивка која се преселила за подобра кариера, а се враќа само за Божиќ. Годините поминуваат, девојката

Австралија предлага закон со кој ќе го открива идентитетот на интернет „троловите“

Австралија предлага закон со кој ќе го открива идентитетот на интернет „троловите“

Премиерот на Австралија, Скот Морисон, на прес-конференција ги објави плановите на австралиската влада за носење на закон со кој социјалните мрежи ќе бидат обврзани на властите да им го откријат вистинскиот идентитет на кориснците кои „објавуваат клеветнички коментари или малтретираат друг корисник“. „Онлајн светот не треба да биде ‘Дивиот Запад’ каде

Едуфронт слави 3 години посветеност и развој на онлајн DIGIPATH програми за Scratch, програмирање со Python, HTML/CSS и дизајн

Едуфронт слави 3 години посветеност и развој на онлајн DIGIPATH програми за Scratch, програмирање со Python, HTML/CSS и дизајн

Првите 3 години се вистински предизвик за било која компанија. Па така, третиот роденден на Едуфронт е круна на сета макотрпна работа, успеси, предизвици, решенија и повторни успеси. Доколку се водиме од тоа непишано правило, несомнено е дека за центарот за онлајн компјутерско образование Едуфронт допрва следува голем успех. Едуфронт, како центар за

Новогодишна порака на Телеком: Најголемиот подарок е да бидеме повторно заедно!

Новогодишна порака на Телеком: Најголемиот подарок е да бидеме повторно заедно!

Во пресрет на празниците и во време на социјална изолација, најубавиот новогодишен подарок е  тоа што повторно можеме да бидеме заедно. Последните две години, поголемиот дел од животот се одвиваше онлајн, па дури и празниците. Дигиталните алатки ни помогнаа да останеме поврзани. Сепак, топлината на допирот, звукот на присуството и сликата повторно

„Спасувајќи го Симон“ – Apple ја објави новата Божиќна реклама

„Спасувајќи го Симон“ – Apple ја објави новата Божиќна реклама

Како продолжение на кампањата „Shot on iPhone 13“ , технолошкиот гигант Apple ја лансираше својата нова Божиќна реклама снимана целосно со помош на новиот iPhone 13 Pro и неговата камера со кинематографски квалитети. Рекламата насловена „Saving Simon“ („Спасувајќи го Симон“) раскажува за приказната на едно девојче и нејзиниот омилен снешко кој успева

Lush Cosmetics ги затвора профилите на одредени социјални мрежи

Lush Cosmetics ги затвора профилите на одредени социјални мрежи

Компанијата Lush Cosmetics најави затворање на профилите на Facebook, Instagram, Snapchat и TikTok, но ќе остане присутна на Twitter и YouTube. По откривањето на свиркачот Хоген за негативното влијание на Инстаграм врз младите, а особено врз девојките, освен што за тоа објавија бројни медиуми, ништо конкретно не се случи. Од Фејсбук, односно Мета,

Дедо Мраз е хомосексуалец во новата кампања на Норвешки пошти

Дедо Мраз е хомосексуалец во новата кампања на Норвешки пошти

По повод 50 години од декриминализацијата на хомосексуалноста во Норвешка, државната пошта Posten Norge се одлучи да испрати порака на инклузивност со својата нова Божиќна кампања. Централниот спот на кампањата насловена “When Harry Met Santa” („Кога Хари го запозна Дедо Мраз“) ја раскажува приказната за хомосексуалната љубовна врска помеѓу маж по