притисни ентер »

Извори

Marketing365

Најпознати брендови според македонските потрошувачи за 2024 година
Најпознати брендови според македонските потрошувачи за 2024 година

Најпознати брендови според македонските потрошувачи за 2024 година

Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, го спроведе истражувањето “Преферирани ланци на маркети и Најпознати брендови 2024-та година” кое е спроведено на репрезентативен примерок од 1,150 активни потрошувачи на територија на целата држава со користење на персонални интервјуа. Врз основа на податоците, веќе 6-та година по ред агенцијата

The Founder Games ја најавува новата сезона и го отвора повикот за учество во регионалната стартап акцелераторска програма

The Founder Games ја најавува новата сезона и го отвора повикот за учество во регионалната стартап акцелераторска програма

The Founder Games, првиот регионален формат што комбинира реално ТВ-шоу и стартапакцелератор, официјално го најавува стартот на новата сезона и отвора повик за ситеамбициозни стартапи од регионот кои сакаат да станат дел од најинтензивното инајвидливо претприемачко искуство на Балканот. По успехот на првата сезона која ги следеше 40 стартапи од 15

Официјално: Заврши спојувањето на Omnicom и Interpublic Group

Официјално: Заврши спојувањето на Omnicom и Interpublic Group

Omnicom официјално го заврши преземањето на Interpublic Group (IPG), по добивањето на последното регулаторно одобрување и исполнувањето на сите услови за затворање на зделката. Спојувањето обединува две од најголемите светски рекламни и комуникациски мрежи, создавајќи ја најголемата маркетинг и продажна организација на глобално ниво. Новоформираната

BalCannes 2026 воведува нови категории: Повеќе можности за награди и регионална видливост

BalCannes 2026 воведува нови категории: Повеќе можности за награди и регионална видливост

BalCannes е едно од најважните регионални креативни натпреварувања и платформа на која секоја година се среќаваат агенции и огласувачи од Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија. Натпреварот не ја вреднува само најдобрата кампања, туку и тоа кој успеал да спои идеја, пазарен ефект и креативна изведба во проект кој суштински ја

Социо-економско влијание на НЛБ Банка: 675 милиони евра додадена вредност во домашната економија и над 23.400 поддржани работни места

Социо-економско влијание на НЛБ Банка: 675 милиони евра додадена вредност во домашната економија и над 23.400 поддржани работни места

Во 2024 година, НЛБ Банка креира над 675 милиони евра додадена вредност директно преку своите активности, како и преку кредитите и синџирот на добавувачи, што претставува значителни 4,3% од БДП на земјата. Активата на Банката изнесува 2 милијарди евра, односно 14% од БДП на земјата, што претставува 1/7 од националната економија. Со 1,4 милијарди евра

Нова поволност со HalkEZ пакетот за млади: Бесплатни FitKit кредити за секој нов корисник

Нова поволност со HalkEZ пакетот за млади: Бесплатни FitKit кредити за секој нов корисник

Халкбанк АД Скопје ја надградува понудата за млади со нова, корисна поволност која совршено го следи динамичниот и активен животен стил на генерацијата што сака флексибилност. Од овој месец, секој нов корисник што ќе отвори HalkEZ пакет добива 10 FitKit кредити, кои може да ги искористи за пристап до широката FitKit мрежа – фитнес центри, теретани,

Пјетро Марини од „Deltatre“ гостин на МАСИТ 2.0 Recode Reality: „ВИ не е само тренд, туку транформација и нова реалност“

Пјетро Марини од „Deltatre“ гостин на МАСИТ 2.0 Recode Reality: „ВИ не е само тренд, туку транформација и нова реалност“

На конференцијата MASIT 2.0 RECODE REALITY , која што ќе се одржи на 3 декември во Скопје, меѓу главните говорници ќе биде Пјетро Марини , Group Head of Innovation во Deltatre – светски лидер во спортски и медиумски технологии. Марини ќе говори на темата „Inside the AI Playbook: Innovation Transforming Sports, Media, and User Experiences“ , осврнувајќи

Денес треба да се финализира спојувањето на Omnicom и Interpublic

Денес треба да се финализира спојувањето на Omnicom и Interpublic

Omnicom Group и Interpublic Group соопштија дека Европската комисија дала антимонополско одобрение за спојувањето на двете групации, со што е добиена последната регулаторна дозвола потребна за завршување на трансакцијата. Компаниите очекуваат трансакцијата да биде финализирана до крајот на денешниот работен ден, со што ќе биде создадена најголемата

Новата празнична реклама на Uber ја доловува емоцијата скриена во секое враќање дома

Новата празнична реклама на Uber ја доловува емоцијата скриена во секое враќање дома

Такси-сервисот Uber го претстави својот нов празничен филм, кој ја нагласува тивката, но значајна улога на едноставното подигнување од аеродром што, во раздвижената празнична атмосфера, може да понуди краток момент за мир и саморефлексија. Под наслов „ Close“ („Блиску“) и во режија на Михаел Спича, рекламата следи една млада жена што патува да го посети

„Додека смртта не нè раздели“ ‒ кампања што го обедини регионот

„Додека смртта не нè раздели“ ‒ кампања што го обедини регионот

Фемицидот е темната страна на нашиот регион. Фемицидот повеќе не е насловна страница што ја гледаме повремено, туку застрашувачко секојдневие. Статистичките податоци се поразителни, а ужасната реалност толку често се повторува што дури и може да стане невидлива. Она што најмногу боли е фактот што животот на овие жени им е одземен од рацете на некого