притисни ентер »

Извори

Marketing365

Успешна реализација на Стартап Викенд Охрид 2024
Успешна реализација на Стартап Викенд Охрид 2024

Успешна реализација на Стартап Викенд Охрид 2024

Изминатиов викенд од 26-ти до 28-ми април се организираше второто издание на Стартап Викендот Охрид, кое започна во петок попладне и траеше до недела вечер. Стартап Македонија во соработка со универзитетот за информатика “Св. Апостол Павле” беа организатори на овој настан, најголем од ваков тип во државата. На почетокот на настанот, односно во петокот

Регионална кампања „Вистината е важна“ за опасностите кои ги носат дезинформациите и говорот на омраза

Регионална кампања „Вистината е важна“ за опасностите кои ги носат дезинформациите и говорот на омраза

Вистината игра клучна улога во зачувувањето на демократијата и општествениот интегритет, а регионалната кампања „Вистината е важна“ (“Truth matters”) е од витално значење за информирање на граѓаните на Југоисточна Европа и Турција за опасностите од дезинформации и говор на омраза, како онлајн, така и офлајн. Регионалната кампања која ја спроведува

Montblanc одбележува значаен јубилеј со нова кампања и филм од Вес Андерсон

Montblanc одбележува значаен јубилеј со нова кампања и филм од Вес Андерсон

За да одбележи еден век од лансирањето на колекцијата извонредни инструменти за пишување „Meisterstück“ во 1924 година, германскиот луксузен бренд Montblanc го ангажираше американскиот режисер и сценарист Вес Андерсон за да создаде кампања која нè води низ извонредниот свет на брендот, гледан низ очите на режисерот. Премиерната проекција на краткиот

Доделени наградите Grand Clio за 2024 година

Доделени наградите Grand Clio за 2024 година

Креативниот натпревар Clio ги додели главните Grand Clio награди за 2024 година на свечена церемонија во Њујорк, водена од актерката Андреа Севиџ. За „Агенција на годината“ беше прогласена Publicis Conseil , додека пак титулата „Независна агенција на годината“ ја доби Rethink Canada . За најдобра „Агенциска мрежа на годината“ беше прогалсена Ogilv

NEM Dubrovnik 2024 открива дополнителни делови од програмата

NEM Dubrovnik 2024 открива дополнителни делови од програмата

Warner Bros. Discovery ќе одржи клучно предавање и ќе го одбележи лансирањето на Max за време на отворањето, идниот извршен директор на Хрватски Телеком ќе одржи главен говор, среќен час од Paramount Global Content Distribution , значително присуство на Amazon MGM Studios Distribution, Lionsgate, The Walt Disney Компанија, All3Media International Организаторите

„Каде има топка, има начин“ – повеќе фудбалски ѕвезди во новата кампања на Пепси и УЕФА

„Каде има топка, има начин“ – повеќе фудбалски ѕвезди во новата кампања на Пепси и УЕФА

Како дел од кампањата „Where There’s a Ball, There’s a Way “ („Каде има топка, има начин“), брендот за безалкохолни пијалаци Pepsi и европската фудбалска асоцијација УЕФА објавија нов рекламен спот во пресрет на финалето на Лигата на шампионите. Во двеминутниот спот се појавуваат повеќе популарни фудбалски имиња како Џек Грилиш, Винисиус Џуниор, Сон

Ogilvy го назначи Антонис Кочеилас за глобален директор за трансформација

Ogilvy го назначи Антонис Кочеилас за глобален директор за трансформација

Агенциската мрежа Ogilvy го соопшти назначувањето на Антонис Кочеилас за глобален генерален директор за трансформација. Во оваа новосоздадена улога, Антонис ќе биде одговорен за идентификување, развивање и имплементирање на трансформациските стратегии и системи кои им помагаат на клиентите да се прилагодат на постојано променливата пазарна динамика

NEM Dubrovnik 2024 открива делови од програмата: Главни говорници, разни презентации и увид во ТВ индустријата

NEM Dubrovnik 2024 открива делови од програмата: Главни говорници, разни презентации и увид во ТВ индустријата

Организаторите на настанот ја откриваат првата постава на говорници и неколку занимливости: BBC Studios и SkyShowtime ќе одржат главни говори, Изет Пинто ќе презентира увиди за маркетингот во забавната индустрија, Keshet International и TV NOVA/Voyo ќе го претстават својот хит крими-трилер серија л Extractors NEM Dubrovnik 2024 , кој ќе се одржи во

„Алкалоид“ со консолидирани продажби од 79,9 милиони евра, извоз од 58,1 милион евра и со инвестиции од 4,8 милиони евра во периодот јануари – март 2024

„Алкалоид“ со консолидирани продажби од 79,9 милиони евра, извоз од 58,1 милион евра и со инвестиции од 4,8 милиони евра во периодот јануари – март 2024

Приходи од продажби Според единечниот биланс на успех, во периодот јануари – март 2024 година продажбите достигнуваат 3.419.742.486 денари, што е за 10 % повеќе во споредба со истиот период од минатата година. Вкупните консолидирани продажби, пак, достигнуваат 4.925.260.049 денари, што е за 13 % повеќе во споредба со истиот период од минатата година

Со оваа кампања ќе се мотивираат гласачите за Европскиот парламент

Со оваа кампања ќе се мотивираат гласачите за Европскиот парламент

Европскиот парламент лансираше кампања со која ќе се обиде да ги мотивира граѓаните на Европската Унија да излезат и да гласаат за своите демократски претставници, со пораката: „Искористете го вашиот глас. Или другите ќе одлучат наместо вас.“ Кампања треба да помогне во мобилизирањето на 400 милиони гласачи ширум Европа на претстојните европски избори