притисни ентер »

Извори

Marketing365

Годишно собрание на хрватските комуникациски агенции: Дискусии за иднината на индустријата
Годишно собрание на хрватските комуникациски агенции: Дискусии за иднината на индустријата

Годишно собрание на хрватските комуникациски агенции: Дискусии за иднината на индустријата

Резултатите остварени во изминатата година и идните насоки на индустријата беа само дел од темите на кои беше посветен годишниот собир на извршните директори и менаџментот на водечките хрватски агенции за пазарни комуникации. Настанот, во организација на Хрватската асоцијација на комуникациски агенции ( HURA ) , се одржа на 13 и 14 ноември 2025 година

Фудбалски ѕвезди со необични вежби: Нова кампања на Адидас за Светското фудбалско првенство 2026

Фудбалски ѕвезди со необични вежби: Нова кампања на Адидас за Светското фудбалско првенство 2026

Во пресрет на Светското фудбалско првенство следната година, кое ќе се одржи во Северна Америка, германскиот бренд за спортска опрема Adidas ја претстави кампањата „ La Preparación Americana“ , со краток и динамичен филм што ги преиспитува начините на кои фудбалските ѕвезди се подготвуваат за најголемата сцена во светот. Во кампањата се појавуваат

Урбан ФМ со нов концепт: Марко Новески во „Скопје се буди“, женска водителска постава во „Урбан Бла Бла“

Урбан ФМ со нов концепт: Марко Новески во „Скопје се буди“, женска водителска постава во „Урбан Бла Бла“

Во време кога македонскиот етер е преполн со реплики, рециклирани формати и комерцијални содржини, Урбан ФМ радио (90,8 Mhz) одлучи да започне нова сезона со автентична енергија и свеж пристап. Ова радио, препознатливо по својата мисија да ја негува македонската музика и урбаната култура, повторно го потврдува својот карактер – современ, млад и искрен

Факултетот за ликовни уметности и Фонтис академијата со заедничка работилница за уметничко истражување

Факултетот за ликовни уметности и Фонтис академијата со заедничка работилница за уметничко истражување

Факултетот за ликовни уметности – Скопје најавува предавање и специјализирана работилница што ќе се одржи во понеделник, 24 ноември, со почеток во 13:30 часот. Настанот ќе го водат професорот Фалк Хубнер и истражувачката Хелен де Хун од Фонтис академијата за уметности (Fontys Academy of the Arts) од Холандија. Работилницата има за цел да ги претстави

Бескрајно посветени на виното, традицијата и луѓето – одржано 16-то издание на Фестивалот на младо вино на „Тиквеш“

Бескрајно посветени на виното, традицијата и луѓето – одржано 16-то издание на Фестивалот на младо вино на „Тиквеш“

Во годината на големиот јубилеј – 140 години традиција, визија и лидерство , винарската визба „Тиквеш“, во Кавадарци го одржа 16-тото издание на Фестивалот на младо вино . Традиционално, третиот викенд во ноември, 16-та година по ред, годинешниот фестивал повторно ги собра бројните пријатели, партнери и соработници на „Тиквеш“, како и претставници

MY:TIME со „Моменти за нас“ нè потсетува: Најголемиот луксуз не е гламурот, туку искреното присуство

MY:TIME со „Моменти за нас“ нè потсетува: Најголемиот луксуз не е гламурот, туку искреното присуство

Во период на припрема за празничната сезона и брзата динамика на животот, MY:TIME со гордост ја претставува својата најнова кампања „МОМЕНТИ ЗА НАС“, која служи како нежен потсетник за она што навистина е важно. Кампањата ја пренасочува светлината од големите настани кон малите, интимни мигови на искрена блискост. MY:TIME ја пренесува пораката дека

Отворени Деновите на медиумска писменост 2025

Отворени Деновите на медиумска писменост 2025

Од денеска па се до 24 ноември, во организација на Мрежата на медиумска писменост, по седми пат ќе се одржат Деновите на медиумска писменост 2025. Членките на Мрежата и нивни поддржувачи, ќе организираат повеќе од дваесетина настани на различни локации низ целата држава, а некои настани ќе се одржат и онлајн. На овој начин нашата земја се приклучува

Новата Божиќна кампања на Waitrose е мини-романтична комедија со Кира Најтли

Новата Божиќна кампања на Waitrose е мини-романтична комедија со Кира Најтли

Британскиот синџир на супермаркети Waitrose ја претстави својата најнова божиќна кампања, замислена како кратка романтична комедија со Кира Најтли и Џо Вилкинсон во главните улоги. Четириминутниот филм, насловен “The Perfect Gift” („Совршениот подарок“) , ја претставува храната како клучен носител на топлина, блискост и празничен дух. Кампањата го

Порторож повторно во знакот на SEMPL: светски ѕвезди пристигнуваат на водечката регионална медиумска конференција

Порторож повторно во знакот на SEMPL: светски ѕвезди пристигнуваат на водечката регионална медиумска конференција

Водечкиот регионален медиумски настан SEMPL секоја година привлекува повеќе од 700 лидери во маркетингот, медиумите и комуникациите од Централна и Југоисточна Европа. Сите тие ќе се најдат на едно место на 27 и 28 ноември во Порторож, а како и минатата година, конференцијата во Grand Hotel Bernardin ќе ја води Ида Престер, што гарантира спој на сериозна

ТИТАН УСЈЕ со едукативни работилници за циркуларна економија и декарбонизација – поттикнува поголема соработка во заедницата

ТИТАН УСЈЕ со едукативни работилници за циркуларна економија и декарбонизација – поттикнува поголема соработка во заедницата

Зајакнување на капацитетите на сите чинители за одржливо управување со отпад, и ефективна примена на кружната економија во насока на поголема декарбонизација, е главна цел на проектот „Циркуларна економија и декарбонизација“. Проектот  го реализира ТИТАН Усје во соработка со Стопанската комора на Северна Македонија. Во рамките на проектот се реализираат