притисни ентер »

Извори

Marketing365

Македонски Телеком го продолжува партнерството со Ракометната федерација
Македонски Телеком го продолжува партнерството со Ракометната федерација

Македонски Телеком го продолжува партнерството со Ракометната федерација

Македонски Телеком продолжува да го поддржува македонскиот спорт и застанува покрај Ракометната федерација на Македонија и во наредната година. Телеком е спонзор на националниот тим уште од 2018 година и е дел од ракометната приказна на Македонија со децении наназад. Горан Марковиќ, Главниот извршен директор на Македонски Телеком, ги посети репрезентативците

Урбан ФМ радио со предновогодишна кампања – месец на подароци, желби и интеракција со слушателите

Урбан ФМ радио со предновогодишна кампања – месец на подароци, желби и интеракција со слушателите

Изминатиот месец на фреквенцијата на Урбан ФМ радио (90,8 MHz) помина во знакот на интеракција, подароци и директна комуникација со слушателите. Под слоганот „Манифестирај гласно. Слушни го звукот на новогодишните желби“ , радиото реализираше интензивна кампања која цел месец ја збогати програмата и предизвика исклучително голем интерес и активност

IAB Europe објави извештај за општественото влијание на дигиталниот маркетинг и медиумите

IAB Europe објави извештај за општественото влијание на дигиталниот маркетинг и медиумите

Струковната асоцијација IAB Europe го објави новиот извештај „Beyond Reach: Mapping the Social Impact of Digital Advertising and Media“ („Повеќе од досег: Мапирање на општественото влијание на дигиталното огласување и медиумите“), кој дава преглед на начините на кои дигиталното огласување и медиумите влијаат врз поширокиот општествен контекст на медиумскиот

Патувај дома пеејќи: INA и Imago Ogilvy ги спојуваат безбедноста во сообраќајот и AI музиката

Патувај дома пеејќи: INA и Imago Ogilvy ги спојуваат безбедноста во сообраќајот и AI музиката

Во пресрет на празниците, кога многумина тргнуваат на пат и сообраќајот на патиштата значително се зголемува, хрватската нафтена компанија INA повторно се одлучи за креативно и технолошки напредно решение со цел да ги потсети возачите на важноста на безбедноста во сообраќајот. Кампањата „ Патувај дома пеејќи“ носи неочекуван пресврт во комуникацијата

ФИЈУК – саем на независна уметност на 27 и 28 декември во Трн

ФИЈУК – саем на независна уметност на 27 и 28 декември во Трн

На 27 и 28 декември , во Трн во Дебар Маало , ќе се одржи ФИЈУК – саем на независна уметност , дводневен настан посветен на независната културна сцена, самоиздавањето и уметничките заедници. Саемот ќе биде отворен во сабота, 27 декември, од 14:00 до 18:00 часот , со изложбата на Марко Печеновиќ насловена „Само напред“ . Во текот на првиот ден, посетителите

EOS Матрих Македонија ја завршува 2025 година со рекордни деловни резултати и инвестиции од над 30 милиони евра

EOS Матрих Македонија ја завршува 2025 година со рекордни деловни резултати и инвестиции од над 30 милиони евра

Со рекордни деловни резултати, значајно зголемени инвестиции и јасна стратегиска насока за идниот период, EOS Матрих Македонија ја заокружува 2025 година како најуспешна во своето работење. Во услови на зголемена динамика на секундарниот пазар на нефункционални пласмани и засилени регулаторни барања, компанијата дополнително ја зацврсти својата лидерска

Новогодишни пакетчиња за деца преку програмата Magenta Moments на Македонски Телеком

Новогодишни пакетчиња за деца преку програмата Magenta Moments на Македонски Телеком

Во духот на празниците, корисниците на програмата за поволности и подароци на Македонски Телеком, Magenta Moments, покажаа дека солидарноста и хуманоста можат да се преточат и во дигитален гест со суштинско значење. Во рамките на хуманитарната акција „Сите можеме да бидеме Дедо Мраз“, која траеше само две недели во декември, беа донирани вкупно 6,3

Ангелос Галанакис ја презеде улогата директор за раст на приходите во Admixer Advertising

Ангелос Галанакис ја презеде улогата директор за раст на приходите во Admixer Advertising

Admixer Advertising е една од водечките компании во индустријата на дигиталниот маркетинг, со канцеларии во 12 земји. Компанијата делува како медиумски претставник на глобални платформи и издавачи, обезбедувајќи пристап до локални веб-страници, апликации и технологии, како и поддршка во развојот на ефикасни решенија за купување и продажба на огласувачки

Campari Group избра нова глобална медиска агенција

Campari Group избра нова глобална медиска агенција

Италијанскиот производител на алкохолни пијалаци Campari Group ја назначи агенцијата Zenith , дел од Publicis Media , за нов глобален партнер за медиумско планирање и закуп – пренесува светскиот адвертајзинг магазин Campaign . Вредноста на договорот се проценува на околу 88 милиони долари, а тендерскиот процес беше реализиран во соработка со консултантската

„Денови на комуникациите“ го претставија визуелниот идентитет за 12. издание

„Денови на комуникациите“ го претставија визуелниот идентитет за 12. издание

Фестивалот „ Денови на комуникациите“ го претстави освежениот визуелен идентитет за своето 12. издание, кое ќе се одржи во Ровињ, Хрватска, од 7 до 10 мај. Визуелниот идентитет го потпишуваат Свен Сориќ и Јелена Бабиќ и истиот е изграден врз отворен, намерно недовршен концепт: „This is the new.“ Со повеќе од 80 програмски сегменти, над 200 говорници