притисни ентер »

Извори

Marketing365

Колумна на Емилија Гроздановска: Персонализираниот маркетинг – клуч до лојалноста на потрошувачите
Колумна на Емилија Гроздановска: Персонализираниот маркетинг – клуч до лојалноста на потрошувачите

Колумна на Емилија Гроздановска: Персонализираниот маркетинг – клуч до лојалноста на потрошувачите

Пишува: Емилија Гроздановска – креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи. Денес, во светот на дигиталниот маркетинг, персонализацијата е на врвот на приоритетите на успешните компании. Сè повеќе брендови

HEREZIE ќе ја реализира новата меѓународна кампања на платформата за учење Superprof

HEREZIE ќе ја реализира новата меѓународна кампања на платформата за учење Superprof

Superprof е платформа за онлајн и лично туторство. Основана во 2013 година во Франција, платформата сега обединува над 29 милиони наставници и 32 милиони студенти во не помалку од 50 земји. Експоненцијалниот успех на компанијата се заснова на разновидноста на понудените предмети: покрај „класичните“ курсеви како математика или јазици, можете да најдете

SEMPL овој пат ќе ѝ постави огледало на нестрпливоста

SEMPL овој пат ќе ѝ постави огледало на нестрпливоста

За добри, а пред сѐ квалитетни резултати е потребно време. Дури и успесите кои се чини дека дошле преку ноќ се сè освен резултат на краткорочни напори. Напротив, тие се резултат на долгогодишен труд, вложување, мали чекори и трпение. Токму ова хронично ни недостасува во изобилството на можности, иницијативи, проекти и заложби. На SEMPL , регионалната

Претставничката на TikTok, Агњешка Замецка, ќе збoрува за ВИ на овогодинешниот SoMo Borac

Претставничката на TikTok, Агњешка Замецка, ќе збoрува за ВИ на овогодинешниот SoMo Borac

Агњешка Замецка, менаџер за деловни партнерства во TikTok за вертикална е-трговија, доаѓа на 12-то издание на SoMo Borac Вештачката интелигенција веќе во голема мера стана дел од секојдневниот живот и претставува составен дел на многу индустрии. На овогодинешниот SoMo Borac , кој ќе се одржи како целодневна конференција на 25 октомври во Студентскиот

Wrangler со „љубовно писмо“ до руралниот американски запад

Wrangler со „љубовно писмо“ до руралниот американски запад

„Добрите утра создаваат уште подобри денови“ е насловот на новата кампања од американскиот бренд на фармерки Wrangler , која воедно служи како „љубовно писмо“ до културата на руралниот американски запад. Рекламата следи модерен каубој кој ги поздравува гостите на мал локален ресторан додека појадуваат и ги пијат своите утринските кафиња, проследено

Македонија2025 доделува стипендии за кариерно усовршување на извршни директори и менаџери во САД за 2025 година

Македонија2025 доделува стипендии за кариерно усовршување на извршни директори и менаџери во САД за 2025 година

Исклучителна можност за врвна едукација на македонските извршни директори и менаџери преку менторство, вмрежување и практично учење Меѓународната невладина организација Македонија2025 го објави повикот за аплицирање на престижната Програма за извршни директори – Зафировски , преку која се доделуваат стипендии за светски познатата Келог – Школа за менаџмент

Тимовите на Saint-Gobain и Хабитат Македонија со волонтерска работа започнаа реконструкција на два објекти за домување на социјално загрозени семејства во општина Чашка

Тимовите на Saint-Gobain и Хабитат Македонија со волонтерска работа започнаа реконструкција на два објекти за домување на социјално загрозени семејства во општина Чашка

Денеска во општина Чашка, вработени од компанијата Saint-Gobain и Здружението за хумано домување Хабитат Македонија, беа дел од волонтерска акција за реновирање на два објекти за социјално загрозени семејства. Со тоа се означи почетокот на градежните активности за реновирање на двата објекти  во рамките на проектот финансиски поддржан со  донација

ВИВА со гордост ја претставува новата категорија на производи – Viva la Cucina!

ВИВА со гордост ја претставува новата категорија на производи – Viva la Cucina!

Компанијата ВИВА, позната по својот врвен квалитет и иновации во индустријата за пијалаци во изминатите 30 години, го проширува своето портфолио со нова категорија на производи „Viva la Cucina“, која вклучува повеќе типови кечапи и доматни сосови. Новите производи од „Viva la Cucina“ претставуваат комбинација од премиум квалитет и практичност, задржувајќи

Дури 80% од брендовите се загрижени за употребата на генеративна вештачка интелигенција од страна на агенциите

Дури 80% од брендовите се загрижени за употребата на генеративна вештачка интелигенција од страна на агенциите

Речиси две третини од сопствениците на светски брендови (63%) веќе користат генеративна вештачка интелигенција во нивните маркетинг стратегии, покажува новото истражување на Светската федерација на огласувачи (WFA). Меѓутоа, истражувањето исто така откри дека многу бизниси имаат сериозна загриженост за технологијата, особено за тоа како таа се користи

Ријана во новиот луксузен филм на Dior за парфемот „J’adore“

Ријана во новиот луксузен филм на Dior за парфемот „J’adore“

„Вашите соништа, направете ги реалност“ е слоганот на новата кампања од луксузниот моден бренд Christian Dior , лансирана со цел промоција на женскиот парфем „J’adore“ . Во фокусот на новата кампања е амбасадорката на брендот и светска поп-икона Ријана , која на моќен, блескав и инспиративен начин ја отелотворува триумфалната и слободоумна женственост